Ortaögretim hemşirelik mezunuyum kpss çalışmaya karar verdim nerden başlayacagımı bilmiyorum , bu yoldan geçen yada forumda bu işlerle ugraşan varsa yardımcı olursa sevinirim dershaneye gitmek için yeterli param yok belirtiyim