Godiamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam vatandaşlığını almayın, rusya'nın sağı solu belli olmuyor kendinizi bir anda cephede bulmayın. onun dışında yeni hayatınızda başarılar dilerim.
aman hocam , vatandaşlığa gerek yok. Doğrudan götürürler valla (: ama zaten evlendikten sonra bile hemen vatandaşlık alınamıyor. Rus tarihi , dili ve edebiyatı vs vs bir çok konu hakkında bilgi sahibi olmak ve sınavı geçmek gerekir . ve sanırım rus dili ve edebiyatı sanırım en zor olanlardan bir tanesi. (: