Bildiğin işleri yapacaksın işte vasıflarını yazmışsın.Borsa demişsin Finansal okur yazarlığın yoksa hiç bulaşma.Futbol topunu saatli bomba sanan biri gibi olursun.Bilmeden Borsaya girince.
Yayıncı olabilirsin.Yatırım olarak uzun vadede finansal okur yazarlığın olsun sonrada temettü yatırımına yönelin.
Rusyada savaştan dolayı her ne kadar ekonomi fena sayılmasa da borsanın çok iyi gittiğini söyleyemem. Fİnansal okur yazarlığım iyidir açıkçası. Fakat BIST'e güvenip te borsaya girmem. Tahtacı denen bir kavram var.
%10 için onca parayı bağlamaktansa idda oynarım hocam (: yayıncılık konusunda düşüncelerim var fakat nereden ve hangi platformdan başlamam gerektiği hakkında kararsız ve bilgisizim.