Bir forumdaş haftada 1 veya 2 3 günde bir traktör bilmemnesi açık arttırma konusu açıyordu. 😀 pek katılımcı olmuyordu günlerden bir gün yine konu açtı 4 saatlik bir üye açık arttırmaya girdi ve 1000 tl ile başlıyalım demek yerine hemen al 15 bin dedi. Takip ettim ve satın almadı ban yemişti çok gülmüştüm o zamanlar.