arkadaşlar sizin yaptığınız sektörlerde bir sorun mu var ben anlayamıyorum. Niye sürekli paytr üzerinde red veya bakiye blokesi konusu görüyorum. Ben yaklaşık 4 senedir çalışıyorum tek bir problem yaşamadım komisyon yüksekliği haricinde. Ondada ara dönemlerde pazarlık yapıp düşürüyorum ciroya göre