Merhabalar,
Cursor ai uygulamasını çok beğendim fakat ücretsiz kullanım süresi dolduktan sonra normal abonelik almak istediğim de 4-5 farklı banka kartı ile ödeme denememe rağmen ödemeyi yapamadım sanırsam Türkiye tarafında bir ödeme sorunu var sitenin destek ile de iletişime geçtim fakat çözemediler henüz bu konuda başka sorun yaşayan oldu mu? Ya da aktif kullananlar nasıl ödeme yapıyorlar acaba ödeme konusunda bana yardımcı olabilirler mi?
Teşekkür ederim.