Merhaba,

Kargo firmaları ile sabit kargo anlaşmaları hakkında bilgi almak istiyorum.

Şubeler anlaşma için asgari kargo sayısı şart koşuyor mu? Anlaşmalarda ortalama ücretler nasıl oluyor? Genelde Yurtiçi Kargo'yu öneriyorlar, tavsiyeleriniz neler?