neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maaşları firmaya göre değişiyormuş. Mesela bir firma 30 bin dolar diğeri 20 bin dolar veriyor diyor. Taşıdığın yüke göre, riske göre vs. Kaptan olan mesleğini çok seviyor onun için ömür boyu yapacağım dedi doktorluğa puanı yetiyordu gitti burayı seçti. Diğeri de az daha para biriktireyim gelir dükkan açarım aylarca kara yüzü görmüyoruz diyor mesela. Parayı geçtim gemide çalışmak gerçekten sağlam psikoloji gerektirir. Bana da dedi kaç defa gel diye de yok dedim

Zaten ha deyince almıyorlar gemi adamı mı ney kursları varmış oradan belge filan istiyorlarmış zamanında anlattı da unuttum valla

Ben gemi için demedim. Yani 2.5k dolar 100k TL demek. O yüzden o miktari yazdım
Bana farketmez gemi olur, kara olur, havada olur
Ömür boyu yapmayı düşünmüyorum.
1 yıl kadar kalabilsem. Borcumu bitirip işime devam ederim.
Çok şükür işim var ama borç zorluyor işte