Memurlar bu durumdaysa asgari ücretli ne haldedir yahu
Hocam insanlar dışarıdan memurların çok aşırı yüksek maaş aldığını düşünüyor ama tabiki asgari ücret ile kıyas yapılmazda, memur'da 45k TL maaş alıyor. Bunun neredeyse yarısı kiraya gidince gerisini siz düşünün.
Memur sadece hayatta kalabiliyor. Bide benim ailedeki sağlık problemlerinden dolayı biraz borcum oldu. Oda daha fazla zorluyor.
Yani ülkenin durumu maalesef içler acısı.
Kurban bayramı geliyor mesela bir kurban kesebileceğni sanmıyorum.