neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışını bilmem ama benim iki akrabam/arkadaşım gemilerde çalışıyor. En az 6 ay olmak suretiyle gider gelirler ardından yeniden sözleşme yaparlar. Ama birisi elektrik elektronik mezunu diğeri ikinci kaptan.

Kaptan olanın bir gidiş gelişi 2-3 milyon diğeri de 500-600k alıyor. Vasıfsızlar da galiba aylığı 2-2,5 bin dolarmış.
Minimum 2.5k dolar olabilir. Daha az ise gitmeye gerek yok diye düşünüyorum.
Burada da zaten temmuzda yeni gelecek maaş zammı ile 1,3 veya 1,4k dolara tekabül ediyor