Yazıda gidip ona mı takıldınız? Ben bu işten para kazanan satın almalı diyorum hocam. Siz 22000 TL asgari ücret aldığınıza göre yazılımla alakalı bir işten para kazanmıyorsunuz. Yasal olarak problemli olsada etik olarak sizin edu mail ile falan almanız bence mantıklı. Nasılsa hobi amaçlı kullanıyorsunuz. Eskiden ahlaki değerler vardı ülkede, crack indirilen sitede bile programı/oyunu beğenirseniz satın alıp yapımcıya destek olun yazardı. O bile kalkmış artık.
Bizim demek istediğimiz kısın şu ki bu yerli edu mail değil . Hadi yerli edu mail olsa bu bir öğrenci kardeşimizin maili olsun. Öğrenci kardeşimizin hakkını kullanması suç mu? Mantıken sizin açıdan sömürü oluyor. Yoksa keza nasıl tespit edeceksin. Diyelim farklı ülke senin ülkene nasıl zarar verir. Sizin fikirlerinizi severim ama ortada yanlış anlaşılma var