the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben asgari ücret 22000 alıyorum ama 560 dolara denk geliyor hocam
Yazıda gidip ona mı takıldınız? Ben bu işten para kazanan satın almalı diyorum hocam. Siz 22000 TL asgari ücret aldığınıza göre yazılımla alakalı bir işten para kazanmıyorsunuz. Yasal olarak problemli olsada etik olarak sizin edu mail ile falan almanız bence mantıklı. Nasılsa hobi amaçlı kullanıyorsunuz. Eskiden ahlaki değerler vardı ülkede, crack indirilen sitede bile programı/oyunu beğenirseniz satın alıp yapımcıya destek olun yazardı. O bile kalkmış artık.