Merhaba, iyi günler.

Bir kardeşimiz için, velisiyle birlikte 18 yaş altı bireylere yönelik banka hesabı açmaya gittik. Ancak, banka tarafından veli onayı dışında staj belgesi gibi ek evraklar da istendi. Oysa ki Google'da yaptığımız araştırmalarda, normal bir hesap açılışı için yalnızca velinin onayının yeterli olduğu belirtiliyor. Bu konuda bilgi verebilir misiniz? Tekrar bankaya gitmemiz gerekir mi?