the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel kardeşim bizim 800 birime aldığımız şeyi adamlar 20 birime alıyor bırakta korsan kullanmasınlar cursor örneğini verdim
1200 dolar asgari ücret 20 dolar cursor aylık ---- 60 da 1
26000 TL asgari ücret 785 ---- 33 de 1

Aman aman fark yok, bu işten para kazananların şunları ödüyor olması lazım diyorum. Adam yazılım şirketi kurmuş en ufak projeye 50 bin yazıyor ama gidip cursora ona buna para vermeyip öğrencilere sunulan ücretsizi kullanıyorsa kişilik meselesidir diyorum.