Ben yabancı biriyle evlendiğim takdirde o burda oturma iznine sahip oluyor
Peki ben onun ülkesinde ikamet izni alabiliyor muyum giriş çıkış konusunda ülkeye zorluk yaşıyormuyum
Yada burdaki evlilik orda geçerli sayılıyor mu