katip25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstat çok teşekkür ederim. İnanın çok mutlu oldum.
@ESSA; @Confidant5; her daim desteklerini esirgemeyen dostlarıma da bende teşekkür ediyorum.
Çok teşekkür ederim hocam eksik olmayın. Bu kadar iyi ve nazik bir insan olduğunuz için bende ayrıca teşekkür ederim.