Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla kişi var fakat son ticaretimden @katip25; hocamdan bir site alımı yapmıştım. Süreçte ve sonrasında normal bir kişiden çok daha ilgili davrandı sağolsun.
Üstat çok teşekkür ederim. İnanın çok mutlu oldum.
@ESSA; @Confidant5; her daim desteklerini esirgemeyen dostlarıma da bende teşekkür ediyorum.