hocalarım e-ticarete girmek istiyorum dijital pazarlama uzmanıyım bir marka oluşturayıp onu büyütmeye çalışayım istiyorum. Ürün buluyorum üreticiden fiyat alıyorum ( çinden ithalat yapmayı biliyorum çinden ithalat etmeyi de hesap ediyorum ) reklam maliyeti komisyon vs. hesap ediyorum sonra bakıyorum kurtarmıyor 3-4 farklı üründe hep aynı durumu yaşadım. Ben mi çok detay düşünüyorum anlamadım. Yapan nasıl yapıyor ben işleyişi bu kadar bildiğim halde hesap ediyorum girmek mantıksız geliyor. Ne yapmalıyım sizce ? e-ticaretten ne tarz firmalar kazanıyor yada bir yanıltma mı bu konu ? nasıl ilerleyen e-ticarette kazanır ? bu konu altında bunları tartışabiliriz bence