Hocam güncel olarak son 48 saattir günlük 2.000TL kullandırtıyor. Bunu ister çekebilirsin ister harcama olarak yapabilirsin.
En azından bende böyle. İşin saçma kısmı arıyorsun bir problem yok diyorlar