Boru ucunda tıpa varsa açıyorlar gazı hocam, taşındığımda ilk gazı açtırdım ocak daha gelmemişti. Kiraya çıktığımda bende bunlardan aldım, aspiratörü yasal sınır muhabbetinden takmadı kendimiz taktık fakat yasal sınır dediği diğer firmaların sayfalarında yazandan 5 cm küçüktü, kaç senelik bina kaç senelik dolap nasıl sınıra uymuyor anlamıyorum sözlü tartıştım çekti gitti. Ekstra bir şeyler satmaya kalktı hayır diyince sırf kıllık olsun metreyle ölçtü takmadı. Ocaklarının çakmakları zamanla bozuluyor, aspiratörün kapağı sürekli düşüyor. Aşırı dandik bir firma, o zamanlar ucuz diye aldım fakat açıkçası pişmanım. Fırını idare eder kötü değil.