Sipay kullanmayın asla.

1 yıl evvel arkadaşım hesabıma para atmıştı Netflix indirimiyle premium almıştım, ertesi gün hesabı kitleyip email atmışlar 300 TL işlemin hesabını soruyorlar. Kafayı yersin. Sağ ol hocam kalsın deyip dönüş yaptım, sanki piyasada başka uygulama yok.