Merhaba smm panellerim bulunmakta ve pos vergi vs işi için kıbrıs şirketi kullanıyoruz. Şuandada r10 dan birisiyle çalışıyoruz ve memnun değiliz ödememiz çok geç atılıyor ve sürekli oyalanıyoruz.
Kıbrıs şirketi olan kişiler ve belirli komisyon karşılığında posa bağlayacaklar ulaşabilir mi ? Aylık 3x.xxx-4x.xxx arasında gelir var.