ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bloke değil hocam hatalı işlem.
onlar telefonda çok uzatmamak için öyle diyorlar 2 hesap arasında hatalı işlem işlem yapacak kadar kötü bir sisteme eskiden olsa izin veriyorlardı ama şimdi her yıl yazılımları + tüm hesap hareketli özel bir kriptolu cihaz aile 3 ayda bir zorunlu bildiriyorlar tüm hareketleri 1 gün geciktirirsen 500-600k cezası vardı en son şimdi iyice yükselmiştir.
Çok kasmana gerek yok düzeltirler sen gene kaydını oluştur bekle endişelenme