@FurkanAkman; TEŞEKKÜRLER HOCAM. bu yazdığım şartı
B***GAZ İLETİŞİM MERKEZİNİ aradığımda söylüyorlar,


OOoo- Caak -olma- lı diye bağırıyor hatta müşt temsilcisi.
bu dediğinizi kime söylemem gerekiyor veya nasıl yapılır inanın hiç bir fikrim yok