Fabrikası bizim 4-5 cadde ilerisinde. Düğün yapılırken kullanılan plastik sandalyeler var ya elemanları ona oturtup montaj yaptırıyorlar. Kış mevsiminde de yanlarına ufo koyup ısınıyorlar. Öyle bir yer işte gerisini siz düşünün