By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine de bu konuyu açtığına göre allah korkusu olan birisisin. sana yakışan yanına gidip böyle bir tavır sergiledim o anki öfkeyle, kusura bakma hakkını helal et diyebilirsin. böylelikle kafanda bu şüphe sürekli seni rahatsız etmez.
Evet olayın üstünden bir süre geçti ama telefonu duruyor. Yazmama engel olan tek şey gurur.