mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yamaha crossplane teknolojisinden dolayı ses konusunda tatmin edici değil. Ses konusuna çok takıyorum.

Honda da o yıllardaki motorlarında kronik yatak muhabbetleri var. O yüzden eledim. Zaten temizini bulursam kolay kolay satmam gibi.

Motor tarzına gelince gaz tepkisi olarak tatmin edici bulmadım hiçbir motoru. O yüzden litrelik racing paklar beni anca.
Çığlık istiyorsanız ya dediğiniz gibi suzuki ya da kawa