Bilgi için teşekkür ederim. Denemek için kampanyadan 16 gb remli paketi aldım, 512 gb hdd yerine 1024 olarak güncellemişler. Yine denemek için win2019 kurdum ve sanki TR lokasyon gibi geçişler çok hızlı. Yalnız herhangi bir ücret ödemedim, fatura tarihinde mi ödeme yapmamız gerekiyor? Kimlik bilgilerini gönderdim ama olumlu olumsuz bi dönüş olmadı, sonra durduk yere sunucuyu kapatabilirler mi?
Teşekkürler.
Ödeme için büyük ihtimal ay sonuna olur, yada kimlik onayından sonra bilemiyorum. Kimlik onayı için dogru ve eksizsiz girdiysen bilgileri reddetmezler. Hic promosyondan ürün almadım ben açıkçası. Telegram gruplarina katılıp sorabilirsin kafana takılan varsa.