Bilgi için teşekkür ederim. Denemek için kampanyadan 16 gb remli paketi aldım, 512 gb hdd yerine 1024 olarak güncellemişler. Yine denemek için win2019 kurdum ve sanki TR lokasyon gibi geçişler çok hızlı. Yalnız herhangi bir ücret ödemedim, fatura tarihinde mi ödeme yapmamız gerekiyor? Kimlik bilgilerini gönderdim ama olumlu olumsuz bi dönüş olmadı, sonra durduk yere sunucuyu kapatabilirler mi?
Teşekkürler.
TrimSay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle netcup, ve bu ayın 27 den 30a kadar kampanya yapacaklar bilgin olsun. Ama kampanyalı ürünler node çıkışları farkli oluyor. Bu yuzden direkt gördüğün paketleri performans açısından tercih etmelisin. Su an kullandığım firma olduğu için tavsiye ederim.