Çok güzel sistem lafım yok ona keşke 12900k olsaydı ben almayı düşünebilirdim sisteminizi cs2 için 12. nesil üstünde fark ortaya çıkıyor bende cs2 oyuncusuyum umarım güzel bir fiyata satarsınız istanbulda ekran kartsız aynı sisteminizi sıvı soğutma 32gb ram şeklinde 20000 TL Yazmış birisi aklınızda bulunsun,