Adaletmi ? Adalet öylemi hahahahahahaha
Bak sana şunu göstereyim ;
https://x.com/alpklnctr/status/1861091223257391610?s=46
Çocuğumu burnu bu halde teslim ettiler bana.
Yazdığım iddaalara bak. Hiç kimsenin umrunda olmadı. Alo 184 e demişimki NEDEN KİMSE BİZİMLE İLGİLENMİYOR , ÇOCUĞUMU YOĞUN BAKIMLIK ETTİLER , BİZİ BU HALE SOKANLARI AYNI DURUMAMI GETİRELİM BİZİMLE İLGİLENMENİZ İÇİN..
sonra ooooo sen bizim doktorumuzu tehtit ettin , sen suçlusun sen idamlıksın falan... şuan şüpheli durumundayım.
çocuğumu öldüremedikleri için suçlu oldum. Bu ülkede adalet var diyen gelsin tartışalım. Sınıfı , makamı , rütbesi farketmeksizin dm atabilir. Adresimide yazabilirim. İnanmıyorum....
Öncelikle geçmiş olsun.
O hastaneyi yakmadığınız için suçlusunuz evet bunu yapsanız hiç bir şey olmazdı.
Çünkü Adelet hanım tatile çıktı ne zaman gelir bilinmiyor.
Marmara Araştırma hastanesi de aynısına yakın işkenceyi benim çocuğa yapıyordu ki zor çıkarttım hastaneden.
Bazı özel hastaneler çok iyi yada ben iyisine denk geliyorum.
Sultanbeyli Ersoy hastanesi ve Saygı Hastanesin de bu tür olaylar hiç duymadım.
Tabii ki en önemlisi iyi bir doktara denk gelmek yoksa hepsinde sorun yaşıyoruz.