Geçen sene ağustos 2024'te birini 1700 tl dolandırıldığım için şikâyet etmiştim. Düşünün bir sene olacak. Hâlâ soruşturma aşamasında. Sanki milyon tl gitti. Al ifadesini, paramı veriyorsa versin. Vermiyorsa dava açılsın bunun neyi bu kadar sürüyor. Hiç anlamış değilim.