OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adaletmi ? Adalet öylemi hahahahahahaha

Bak sana şunu göstereyim ;



https://x.com/alpklnctr/status/1861091223257391610?s=46



Çocuğumu burnu bu halde teslim ettiler bana.
Yazdığım iddaalara bak. Hiç kimsenin umrunda olmadı. Alo 184 e demişimki NEDEN KİMSE BİZİMLE İLGİLENMİYOR , ÇOCUĞUMU YOĞUN BAKIMLIK ETTİLER , BİZİ BU HALE SOKANLARI AYNI DURUMAMI GETİRELİM BİZİMLE İLGİLENMENİZ İÇİN..

sonra ooooo sen bizim doktorumuzu tehtit ettin , sen suçlusun sen idamlıksın falan... şuan şüpheli durumundayım.

çocuğumu öldüremedikleri için suçlu oldum. Bu ülkede adalet var diyen gelsin tartışalım. Sınıfı , makamı , rütbesi farketmeksizin dm atabilir. Adresimide yazabilirim. İnanmıyorum....
Ağabey öncelikle çok geçmiş olsun.
Twitter'da haberi okurken fark ettim, "gebze medicalpark" yazmışlar.
Sanırım bizim buradasın, bir kere gittim ben bu hastaneye, daha sonrasında yanından ötesinden berisinden bir daha uğramadım.
Bu kadar rezilliği bir araya toplasan yine böyle bir hastane inşa edemezsin.
Tekrardan çok geçmiş olsun, umarım her şey gönlünüzce olur.