Sporky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Depoda çalışan biri olarak söylüyorum, hiçbir depo personelinin 18-21 bin TL maaş aldığını sanmıyorum.
içerikleri chat gpt ye hazırlatıyoruz hocam tekrar gözden geçireceğim teşekkür ederim.