Merak etmeyin hiçbirşey olmayacak paranıza. Ne bu telaş onu da anlamadım.
FTX gibi ülke dışı olan kripto borsası kapandı. İçinde 212 dolarım vadı. 260 dolar olarak faiziyle iade ettiler.
FTX Herkesin tüm parasını faizi ile iade ettiler.
Paribu birde bddk denetiminde olan bir kuruluştu. 1 TL nize bile çökmezler.
Ülke şartları ortada insanlar parası için endişe etmesi de doğal, Herkesin milyarları yok. Yatırılan tutar ufak bir miktarda olsa insan acaba sorusuna kapılıp bilgi alabilir sakınca yok bu durumda.