A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak etmeyin hiçbirşey olmayacak paranıza. Ne bu telaş onu da anlamadım.
FTX gibi ülke dışı olan kripto borsası kapandı. İçinde 212 dolarım vadı. 260 dolar olarak faiziyle iade ettiler.
FTX Herkesin tüm parasını faizi ile iade ettiler.
Paribu birde bddk denetiminde olan bir kuruluştu. 1 TL nize bile çökmezler.
Sorun şu ki paramız güvence altında ama ne zaman verirler? Güvenle 1 sene sonra verirlerse bu para tuz, buz olur.