Arkadaşlar gündeme bomba gibi oturdu konu kurunun yanında yaşta yandı ben açıkçası paparayı bankalarla icralık olduğum için kullanıyordum şimdi nereyi kullanacağımı bilmiyorum bildiğiniz yerler var mı? Fiziksel kartı olursa çok daha iyi olur önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.