8 yıl neden beklenmiş diye soranlara gerçekten gülüyorum. Yahu bir yerden su damlıyor altına kap koydunuz tam dolmasını mı beklersiniz yoksa 3 su damlacıkları ile hemen yetinmeye mi çalışırsınız