justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba islem ucreti almiyor diye paparayi kullaniyordum son 1 2 aydir icerde 50k gibi bir param var ve ne cekebiliyorum ne de baska birsey az once bir konu gorup gondermeye calistim ama sanirim kayyum atanmis parami nasil alacagim?

Bu durum normal kullanıcıları etkilemez hocam. QNb enparaya çekiyorsanız papara bilmiyorum nedense o firmaya para göndermiyor