Herkese merhaba islem ucreti almiyor diye paparayi kullaniyordum son 1 2 aydir icerde 50k gibi bir param var ve ne cekebiliyorum ne de baska birsey az once bir konu gorup gondermeye calistim ama sanirim kayyum atanmis parami nasil alacagim?