Yakup sürekli böyle konu açıyorsun, adsense onayı alınca siteyi satıyorsun. Bu işlerde devamlılık çok önemlidir. Önceki siteni açtığın anda başka bir kullanıcımız da site açtı. Günlük trafiği 300ü geçti.

Paraya sıkışma Yakup.