Hahahahha kekoya bak hele yaaaa.
Bence bu kurulan cümle, topluluk kurallarına aykırı bir üslup içeriyor ve cezai yaptırımı gerektirecek düzeyde. Moderatör arkadaşların bu konuda gerekli değerlendirmeyi yapacağına inanıyorum.
Ayrıca, R10a kayıt olurken sadece isim-soyisim girmekle hesap açılmıyor; kimlik doğrulamasıyla birlikte bir onay sürecine giriliyor. Bu süreçte, ilgili ekip gerekli kontrolleri titizlikle yapıyor ve kullanıcıları bu doğrultuda onaylıyor.
Yeni katılan arkadaşlara karşı daha dikkatli ve yapıcı bir dil kullanmamız hepimiz için daha sağlıklı olacaktır.