Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında konu şu: Arkadaş bizim freelance çalışan biri benden davetiye istedi bende verdim kendisinin benim projemde çok emeği vae hatta bizim çalışan da sayılar
Ama bir anda yargılamak doğru değil yinede sorun yok iyi iyi gecelr