Aslında konu şu: Arkadaş bizim freelance çalışan biri benden davetiye istedi bende verdim kendisinin benim projemde çok emeği vae hatta bizim çalışan da sayılar

Ama bir anda yargılamak doğru değil yinede sorun yok iyi iyi gecelr