Ya arkadaş her instagram konusu altına sadece imaj yapıştırmak sıkıcı olmuyor mu ?
iki satır yazsanız ?
ben işim olmasa bile rahatsız oldum, kim bilir konusu olanlar nasıldır.
ticare olmayan yere konu açmısız fikir alışverişi yapalım herkeste bu sorun var mı diye sayfa acaz acaz ücetli ücretli diyorlar sanki biz bilmiyoruz sinir ediyorlar