ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili arkadaşlar, anlatmak istediğim şey para vermemek değil elbette her emeğin karşılığı olur ama hakettiğinden fazlasını talep etmek insanlık olmuyor normalde o işin karşılığı xxx tl diyelim fakat işi yapan kişi karşıdakinin bu işi bilmediğini anladıgında 2x istemesi insanlık değil. Bu fırsatçılık oluyor
Evet o konuda haklısınız. Piyasasına hakim olmadığımız işler için en az 4-5 kişiden fiyat almak lazım