Son bir haftadır karşılaştığım ve çok sinirimi bozan bir o kadar da üzen bir konudan bahsetmek istiyorum sizlere.
Kodlama ile ilgili bilmediğim bir alanda yardım istedim ücretli olarak
A kişi iletişime b işlemini 2 dakikada yapıp x.xxx tl istedi hakkıdır tabi diyip verdim ama basit bir işlemdi, yani bu ücretin yarısı bile fazlaydı kendi şahsi fikrim. Bildiğim bir şeydi basit oldugunu biliyorum fakat gözümden kaçmış yinede verdim tabi öyle anlaştığımız için.
X kişi iletişime geçti b işlemini tekrar yaptı + neredeyse gününün yarısını verdi ve istediği ücretin 2 katını hakettiğini bu yüzden fazla göndermek istediğimi belirtmeme rağmen istediği ücreti bile almadı ben bunu haketmedim dedi.
şimdi soruyorum sizlere hangisi insan!