turkaz18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam galiba çekiyormuş ben şam'a gideceğim sınıra çok yakın değil. suriye için e-sim bulamadım ne yazıkki
Söylediğim gibi ise zaten e-sim e gerek bile olmaması gerek. Direk TR operatör simleri ile kullanabilirsiniz. En iyi şamdan bir hat almak olur herhalde.