kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ki TR operatörleri orada bulunuyorsa (savaştan dolayı baz istasyonları vb. kurdularsa.) çeker. Onun dışında Suriye için almanız gerek hocam.
Tabi sınıra yakın olacaksanız Türkiye'de bulunan baz istasyonlarından çekebilir.
hocam galiba çekiyormuş ben şam'a gideceğim sınıra çok yakın değil. suriye için e-sim bulamadım ne yazıkki