songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parça başı teknik resim ve tasarım işi yapan biri olarak belirtmem gereken noktalar şu şekilde;
- Kesinlikle miktardan bağımsız olarak son derece detaylı ve her adımı açıklayan bir sözleşme yapılmalı ve ıslak imza alınmalı,
- Telegram ve instagram gibi konuşmaların tek taraflı silinebileceği mesajlaşma uygulamaları kullanılmamalı,
- Gerek olmaz demeyip gerekli olması durumunda delil olarak sunulabilecek tüm mail kayıtları, yazışmalar, veri transferleri belli bir süre saklanmalı ve bu imzalanan sözleşmede belirtilmeli, ( KVKK çevçevesinde tabii ki )

Geçmiş olsun iyi çalışmalar dilerim.
Teşekkür ederim görüşünüz için. Normalde bu şekilde çalışmak herkesin tercihi, fakat karşıdaki müşteri 'Yok, uğraşmayalım.' deyince söz söylenmez oluyor.

İyi çalışmalar.