Alperen66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir de su pompası var küçük ona yetmeyebilir dediler bana ama bilmiyorum tabii.


yarın deneyecegim hocam ama ortak gnd tam olarak nasıl oluyor. dün denedim ama anlayamadım. Breadboard üzerinden mi ortak gnd yapmalıyım yoksa wifi modülünün (Esp8266) onun pin çıkışına mı bir şekilde ortak yapmalıyım
Hocam bi bağlantını atar mısın şüphelendiğim şeyi mi yaptın acaba? Pompayı röle beslemiyor/besleyemez/beslememeli.